FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Tuesday, February 19, 2013

ohhhhh....TAK BOLEH LAH!!!



Masa kena kat kita rasa sangat low kn???
Cuba menidakkan keadaan dan berpura-pura as if nothing happen...
Tapi somehow or rather life being kind to us so the problem pun solve...

Tapi bila kena kat orang lain...
Bukan main kita berkokok bagai sama...
Yang dulu konon-konon buat kita rasa low tu kalau orang kena tak pe pun...

Aku bukan baik sangat..
Aku pun bukan malaikat...
Aku hanyalah manusia hina dina yang ALLAH kasi hati dan akal untuk menilai..

Oleh itu aku masih ada rasa kesian kot kat orang lain...
Macam mana sakit nya aku rasa...
Orang lain pun rasa sakit jugak...

Biasalah sandiwara dunia...
Bila orang lain kena tak ape..
Bila kita kena ohhhhhhh.....tak boleh lah!!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails