FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Monday, August 16, 2010

suddenly I FEEL SO SAD.......@_@


Looking back three and four years ago...waaaaa~~~~so many things happened. recently i read back some of my dairies... and certain unwanted memories pop out in my head. saya memang penulis dairi yang tegar, sepanjang usia saya meniti alam remaja dan kedewasaan. dairi adalah antara rakan baik saya untuk saya luah kan semua yang berlaku dan terjadi dalam hidup saya. i'm glad that i write everything that happened all this time. ceritera cinta dan persahabatan memenuhi coretan diari saya. membaca dairi sama juga seperti mengali kembali memori yang kita hampir lupa ia pernah terjadi dan wujud dalam hidup kita. ketika sedang membaca setiap helaian, saya terbaca coretan kisah yang membuat kan saya berasa sedih dan sayu. coretan ayat saya yang membuat kan saya teringat kembali peristiwa yang mengajar saya erti menjadi lebih tabah dalam hidup ini.

"kita tidak boleh paksa seseorang individu untuk suka pada kita, that is not right, jangan korbankan kebahagiaan orang lain semata-mata untuk kita bahagia...macam mana kita mahu bahagia dalam hidup kita, begitu juga lah orang lain. mesti ada sifat tidak sampai hati yek...setiap orang ada rezeki masing-masing. kalau kita kesian kan orang, orang lain pun akan kesian kan kita juga. kena ingat rules in life, 'what goes around come around'. jangan dendam...jangan dendam...jangan dendam..jangan cepat marah...jangan cepat marah...jangan cepat marah......"

that is taken from my diari, in year 2006 or more preciously 09.03.06 (thursday, 10.10am)... in year 2006 and 2007 corak penulisan saya banyak di pengaruhi oleh seorang blogger yang bernama 'RIANA AHMAD' gosh i miss her writing so DAMN BADLY. until now nobody can ever replace her as my fave blogger. she no longer blogging since 2007. i still remember the first page i will visit when i go to the cybercafe was her blog... DAMN i miss those time... read back my dairy prove that how her writing influence my life in so many ways...i wish i could be like her...RIANA AHMAD where are u?????? I miss ur blog so badly huuuuuu~~~~~~ u take care of your life..your words will always be remembered by YOURS TRULY-ME- x0x0

No comments:

Related Posts with Thumbnails