FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Thursday, June 5, 2014

Welcome Little ONE~~~

Diusia2 kechantekan abadi 31 tahun nie (sila muntah hijau) hahahaha... ramai lah rakan2 baik yang dh kawen n beranak pinak... aku memang slalu sangat sexcited kalo kawan2 nie beranak pinak... couple of months prior 2 of my besties give birth... sorang dapat baby boy and sorg dapat baby girl...


Nie baby ziq, budak nie sejak dari dalam perut lagi memang slalu kena buli gan aunty mawar die nie kan...hahahha slalu jek aku tunjang2 die dalam perut... mak nya mase peknen die memang slalu beno lapooooo so slalunye aku lah antara orang2 yang slalu peneman maknya pi mencekik hehehe...maknya si Ecah bersalin n pantang kat PD so baru lately dapat peluk2 n gomol2 baby ziq nie. Jumpa aritu kat mekrangjung dah tegap dah badan iyer nyers, bila menangis memang full blast volumenya hahaha... kerap menyusu plak tu... bagus2 baby ziq, cepat besar yea sayang...aunty tak sabar nak jumpa awak lagi nie..tak puas kan mengomol aritu.


Yang nie baby Airish, sedap nama awak sayang. Nie anak BFF aku si Linda, Linda is one of my dearest BFF. Aku kenal minah dari darjah 4 lagi...siap suke kat mamat yang sama dulu nie masa sekolah rendah.. si Aidil hahahha... hish very der bengong. Baby Airish nie memang sangat2 lah d nantikan2 oleh kami sumer.... cos linda n datuk K dah kawen for almost 6 years tak silap aku.. Finally baru ada rejeki...Alhamdulilah, me n liza we are sooooooo happy for them. Belum ada rejeki lagi nak kelek n gomol dak Airish nie. Airish tunggu mummy mawar balik JB raya nie ekkk, nanti mummy mawar kerjakan awak tau sayang. nanti mummy mawar belikan awak something yang comel2....hehehehehe, hishhhhh tak sabarnya.



Oh as for me, jangan ko tanya bila yusabella nak kuar ekkk....aku tengah bersawang tunggu nie hahahhaa.... xpe meh buat ayat sedap kan hati. Ala sekarang pun okay jek, life is all good. Tiap minggu terisi jek dengan aktiviti, its enough to fill the time. Anak2 bulus pun ada jugak n yang paling penting ctot n liza pun tak kawen lagi hahahahhaha so club singleton aku still ada ahlinya... pathetic giler ngeeeeeee!!! lagi pun aku kan PEREMPUAN CENGENG YANG INDEPENDENT!!!! so no hal lah hahahah... 



Tapiiiiiiiiiiiiiii doa aja lah yang baik2, yusabella tunggu mummy cari daddy awak Insyallah... hishhhhh ape kn aku nie hahahaha..very der psycho hahaha..... okiessssss......xoxo........ daaaaaaaaaaaa~~~~



No comments:

Related Posts with Thumbnails