FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Wednesday, June 4, 2014

El-Fresco cafe memang MABELES~~~


                 

Kat Bangi nie adalah bukak 1 tempat ala2 shopping centre called Bangi Getaway nie... Kat dalam tu ada Jaya Grocer, untuk orang yang suke berangan2 macam aku nie sememangnya amat lah gemar membuat kunjungan membuang masa ke situ... Pastu kasi tau pak supir n die nie memang suka shopping grocery, ntah ape2 jek yang dibelinya bagai. Setiap kali lalu situ memang slalu nampak orang mencekik kat Fresco Cafe nie, amat lah mengyiur kan makanannya especially the roasted chicken yang smexy tu. 


Sebab sedap n memuaskan ati kami ajak lah kawan2 yang lain pi mencekik kat situ jugak... lobert n kak doyana doyan yang slalu join kami kekadang2 nya. The menu variety jugak lah, tapi roasted chicken memang almost always ada. For the harga, quarter chicken rm15++ and u can choose 2 side dishes macam salad, rice or pasta. Oh ada dessert jugak, kat sini tak lah semeriah El-Fresco yang dekat Empire Gallery tu tapi for me okay lah.   


For steak and salmon, u guys can go the meat section and choose for yourself n suh depa nie grill for you. But make sure u pick yang ada little green sticker yang tulis 'cook for you'. Since aku nie meatatarian kn hehehe... opcos aku happy sangat bila dapat makan steak kan... The harga pulak depend pada harga meat yang korang amik lah. tapi range dalam rm15-30 lah biasanya. Then boleh amik 1 side dish dengan harga rm6.80, and aku biasanya akan amik oglio olio lah... pada tekak aku sangat sedap lah. tekak korang sendiri kena pi rasa yek. Salmon dia pun sangat2 not bad, the spices memang terasa n kulit die very der garing. Oh kalo meat tu aku prefer medium rare, perghhhhh!!!! succulent sangatttt...



Last week pegi gan ct chantek, actually kami late lunch sangat aritu. so kebetulan nak cari something kat bangi so ke sana lah kami. Banyak kali jugak citer kat ct n ctot yang food kat situ sedap n portion wise memang puas ati lah. seeeeeee!!! the steak jek dah sebesar muka ct, memang tersangat happy lah mak buyong tu. Kenyang sampai malam katanya and sama lah dengan aku jugak trus tak dinner dah. Okies tu jek nak citer hehehehe....xoxo.....daaaaaaa~~~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails