FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Saturday, November 2, 2013

U Belong With ME???? NOT~~~~~


If you could see
That I'm the one
Who understands you.
Been here all along.
So, why can't you see ‒
You belong with me,
You belong with me?

Ala actually tak semudah itew ler rerakan... kadang2 ape yg kita rasa perfect kat hati n fikiran kita idok ler seperfect dimata orang lain n vice versa... cuba amik contoh adek F n Adek Ral, pada mata aku dh memang perfect couple match made in heaven lah tapi last2 tak jadi jugak hukhukhuk.... hoi hoi hoi even aku mmg ske kat adek F tapi kalo die dgn Adek Ral aku pun tumpang bahagia n happy hokay... aku nie tak tamahak tau...paling kurang pun aku meroyan kejap jek tp pastu okay ler ^_^ cos dh mmg dieorg cute together nak buat camno... Hish dh lama rasanye x betul2 ske kat orang yg sebenar kan (ape yg aku merepek ni?????) Untuk pengetahuan semua aku nie adalah org yg sangat peRAHASIA, u can guess my mood but u will never know whats going on behind the curtain if I'm not let u in.... but if u know long enough I can guarantee u can read me like a book cos I'm very transparent actually behind the facade... oh Ctot can read me like a book n damn she good at it hukhukhuk...dammit gurl hahahaha...  


HISH ENTRY INI ADALAH SANGAT MEREPEK TAPI IF U KNOW ME WELL ENUFF ADA MAKNA NIE!!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails