FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Wednesday, November 13, 2013

A wedding & Movie Marathon & zzzzz....



Last month I attended  ctot's cousin wedding reception...and it was held at Kelana Jaya... I did went for their wedding solemnization way back in June or July if I'm not mistaken. Biasa kalo dengan family ctot opcos ler datang not just for makan2 sajorkkk... kami2 yg anak2 dara nie kena mencemar duli menjadi gadis2 pemberi goodies bag. 


selain menjalankan tugas kami2 nie pun bergedix2 bergambar sana sini lah... mcm biasa acu sebagai ketua gadis2 goodies bag mmg havoc lah... si nabilah nurse yang balik kerje shift malam pun gigih jugak dtg siang tu... sian die skrg slalu kena shift mlm..


Modern wedding skrg nie mmg ada mcm2 props... makcik n pakcik sporting giler ber Mrs & Mr bagai... aku nie ske tgk mak n bapak ctot nie cos mak ctot nie very ler garang n riuh rendah tp bapak die relax n cool jek... even dieorg tak ber'abg2 sayang pun cos they called each other by their own name jek & makcik slalu membebel kat pakcik n pakcik slalu cracked unfunny jokes to makcik (ktorg pun terpaksa jek gelak kdg2 hehehe) tp they understand each other better dari pasangan husband & wife modern skrg yg gedix2 ni... persefahaman tu very subjective kan... bergaduh slalu bukan bermaksud tak sayang, ber'kau aku bukan bermaksud tak romantik btl tak??? Oh both of them really remind me of  Acix Nana & Yusman Fad abgkilat2 hahahah Mi-Shah & cik Mat jugak hihihih... *hish hati sendiri plak yg sayu tetibe (very der mengong lah aku nie) 

Nota kaki = kepada bakal laki saya, saya kuat ketawa n suka berangan n merepek2 kdg2 n ske sedey x tentu pasal n family saya nie is like a big jigsaw puzzle so kalo kawen dengan saya harap dapat bersabar n cuba faham saya yek!!!! n I will do the same thing to U too ^_^
(perlu lah kan ada benda alah nie -_-" )



Ok habis bab kawen2 so balik dari event tu aku trus balik kg BB lah...actuallykan siang tu dieorg sumer pi magic river tau n aku opcos ler tak hekot hukhukhuk...mlm tu pas dinner n lepak2 sembang tetibe dtg idea nak tgk movie citer hantuuuuuu.... so malam n siang besoknye jugak tu ber movie marathon ler kami....aku nie ske nk tgk citer hantu tppppppppppp....hehehehe bila part2 mcm hantu nk kuar or seram2 tu aku tgk la permandangan alam sekitar aku hahahhaa.... slalunye yg menjadi hantu adalah org2 yg berada d sekeliling la gamaknye...kami semua terbonkang2 time bermovie marathon nie... aku mampu bertahan 1 movie sajorkkkk n time movie kedua tu half way aku dah sampai london dah hahaha... apa lagi zzzzzzzzzzzzzzz....... Okies la tu jek yg nk citer hikhik..daaaaaa....xoxo

No comments:

Related Posts with Thumbnails