FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Wednesday, November 6, 2013

Its U n ME alwaysssss n Forever~~

I'm a type of person who is blessed with having wonderful friends around me...ALLAH kan adil, disetiap kekurangan pasti akan diberikan kelebihan di bahagian yang lain pulak...aku kan kureng ONG a.k.a LUCK skit dh department familia n lovey dovey kan so ALLAH kasi sikit lebey ONG kat part friendship2 nie supaya aku tak rasa loser sangat hehehehe... THanks ALLAH ^_^  Among all my BFF, this person is one of the special one... aku rasa aku pun x hengat since when kitaorg start berkawan but tau2 jek kitorg dh berkawan so aku tnya mak aku how kitaorg leh kenal...mak aku kata since korg umor 3 tahun cos family die pindah area umah ktorg since umo 3 tahun...so okay ha since umo 3 thn la agaknye ktorg kawan... Oh name die nie Azliza or aku panggil die liza bakar cos die anak pak bakar... start from that memang melekat lah jd BFF, g skolah tadika sesama, masuk sek rendah sesama, masuk sek menengah sesama, masuk form 6 sesama cuma masuk Uni jek tak sesama cos rejeki liza takde ke situ.. tapi die nie sgt rajin tau study, sume homework mesti siap n aku??? aku tukang tiru keje skolah die hikhikhik lagi2 essay ^_^ tapi rejeki orang lain2 kan...despite kepemalasan aku nie kalo aku push diri aku Insyallah aku managed to pull through...Thanks ALLAH cos bagi aku otak yg cepat pickup d saat2 memerlukan..


Cuba carik kat manekah AKU yang kiut berpony tail itewwww dlm pic sek tadika nie??? (cluenye kami d barisan belakang skali) hahahaha... liza bakar kompem lah kat tepi aku kan :p Kalo nak kuar malam lepak kat Anjung n balik kul 2,3 pagi masa form 6 gan dak2 kelas aku jual jek nama liza n liza jual nama aku kat parents masing2 n kompem dpt kuar hehehe... aku mcm guardian angel die cos bf die masa nak ngurat die mesti kena mintak permission aku dulu... n aku akan buat muka garang n kerek supaya die x main2 kn si liza nie... even pas masuk Uni n jauh dari die we still as tide as usual..n time cuti sem aku balik jb n kepokaian die lah yg support g makan bile kuar n bila aku dh keje skrg aku ler pulak kadang2 payung die pulak...


So this US now after 27 years of friendship (oh nie pic raya couple of years ago sbb tu nmpk slim skit hehehe)... even lepas masuk Uni aku dh x settle down kat jb lagi we still keep in touch n even tak slalu borak2 kat tepon tp aku akan make sure I will pick up the phone n call her whenever I miss her company or when I just want to talk to her out of the blue... she usually will be the first person to know kalo aku nak balik JB n she will also be the person yg slalu bebel kat aku suh balik JB... I'll be forever grateful to have her as my BFF... Bukan ler nak puji diri, tapi aku nie jenis org kalo dh berkawan tu biarlah selamanye... n kalo terasa sana sini situ tu adat lah dalam berkawan...this 27 years of friendship pun bukanye semua wangi jek ada lah masam bacin hapak sumer2 lah tp niat kita nak berkawan dengan Ikhlas Insyallah ada jalannye yg penting jangan stabbed kawan2 dari belakang...mane2 rahsia yg mengaibkan kawan2...kita simpan kemas2 mcm mane kita nak aib kita pun ditutupkan...always be there for them n jgn ler cari kawan time kita nak mintak tolong jek kompem lah ko kena black listed gan mmber tu (hish rasa mcm kaunselor plak pffftttt...) Oh liza bakar bulan 12 ai balik JB tp x bawak kete so sila la jd supir ai dikala ai memerlukan...kalo ko kuar dating siap koooooo!!!!! muahahahaha oh pls inform ur lastest bf that I wanna meet him (sambil buat muka garang hahaha)... oh tak saboooo nk jmpe linda nordin jugak nie, dah pregnant dh pompuan tu alhamdulilah x sabooo aku nak usap2 perut die..siapa linda nordin tu??? oh tu my another BFF gak kenal dr darjah 4 hehehe... len kali la aku citer yekkk... Okiesss daaaaa.....xoxo

No comments:

Related Posts with Thumbnails