FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Monday, June 29, 2015

Girl's day out & Sugar free ICE CREAM~~

After the majlis cukur jambul tu kami pi KLCC cos dah janji nak jumpa Fizah. Sampai2 tu kami nak pi Isetan cos janji nak jumpa dekat situ. masa on the way jalan ke sana we came across an ice cream shop... aku pun gatal2 lah pi menjengah cos dah lama giler kot aku tak makan ice cream huhhuu..... jeng jeng jeng to my surprise ada ice cream SUGAR FREE waaaaaaaaa~~~~~ freaking happy sangat... i ask the seller depa ganti the sugar dengan apa..then he said with stevia yahooooooooooo!!!!  1 ice cream for me please!!!!!! hahahahaha

the vanilla
the cappucino 
                           



they have 2 different flavours for the sugar free selection, the vanilla and cappuccino... I got myself both flavours but at the end I really dig in the cappucino one more than the vanilla... last2 the vanilla tu nabila yang abis kan... hahahha Ya Allah puas hati giler dapat mencekik ice cream ni wei.... masa ni dah dekat 3 bulan aku tak dapat makan ice cream tau...Lepas grab the ice cream then pi jumpa fizah...we decided to go for a meal so we can sit and talk, bonus jugak for me since aku pun lapooooo...iye aku lapoooo even br balik dari kenduri sebabnya aku mana makan banyak pun kat kenduri tu..sebab banyak tak boleh makan kan.


We went to chillis sebab aku nak mencekik salad kat situ... sebab aritu kan aku ada makan kat Chillis gan pak supir tu.. Aku suka giler gan salad tu so teringin nak makan lagi. Kebetulan ari ahad kan, so memang jam packed lah kami kena tunggu for almost 20min to be seated. But punya lah nak makan kan so kami tunggu sajork... Once seated apa lagi bersilat lah tangan selak menu...oh eventhough orang ramai tapi the food sampai agak cepat lah and we pretty happy about the service...

The honey glaze chicken tender I guess....sedapppppp sebab aku cukai segigit from fizah

Fajita Nacho ni paling classic giler, naseb baik aku diet kalo tak sume nie aku boleh hadap sorang jek tau huhuhu....

Salad aku ler , tapi agak kuciwa sebab grilled prawn die kecik2 jek mcm udang geragau aku rase...compare ini dengan yang aku makan kat Mid valley tu macam langit gan bumi jek..

Buffalo chicken wing as usual untuk kudap2...  

Sempat lah kitaorg borak2 girls talk lah, citer2 hantu lah... Then we make out way to Klcc gallery something2... Ada pameran koleksi majalah/komik gila-gila, sapa yg sebaya aku or older sikit tu mesti familiar dengan komik gila-gila dan Ujang kan....sangat lah mengamit kenangan lama huhhu... abang2 aku lah dulu suka beli benda2 ni semua...



Okay lah itu jek nak citer, actually ada nak tulis lagi tapi suddenly I've run out of ideas and words hhahahaha....bleh tak mcm gitu okies....daaaaaaaaaaaaaaaaa~~~ xoxo

No comments:

Related Posts with Thumbnails