FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Monday, May 19, 2014

Nasi Daun Pisang Sedapppp!!!!



Yesterday the geng garu2 went for Walk-a-payung, that is actually a charity walk for the SLE/Lupus patients... tu nnt aku citer kat entry lain ekkk... nie meh citer bout food!!!! event tu abis kul 11 something kot... lost track of time actually. then we decided to went for lunch dekat area PJ jugak lah cos senang. Rina n fad suggested we went to Lotus restaurant, kedai nasi daun pisang. Since dewi kn vegetarian so suitable sangat lah ke sana... n as for me, rasenye dh bertahun n berkurun lamanya tak pi makan nasi daun pisang. Last rasenye with ctot's familia kot...kat mne pong tak hengat dah....


Untuk set nasi n vegie n papadom mcm kat atas nie adalah RM6.50...ko nak tambah nasi 10 senduk pun sila kan la yek hahhaa... then ada kacang panjang goreng, timun and carrot n labu manis berempah kot... that labu is sooooooooooo super duper delicious.. bertambah2 aku, sangat kena gan tekak kot gamaknya... nabila punya labu pun aku tibai jgk. papadom die pun just nice x masin, u know that ada yg jenis masin sgt tu, n if u makan bnyk mcm blh kena darah tinggi. Then if u want any additional lauk u can go n pick urself, ada mcm2 actually tp aku pilih ayam grg rempah yg d potong kecik2, nabila amik udang, dewi try mock chicken n she said sgt sedap. Oh they also provide 4 types of kuah lah, ada kari ikan, sambar, kari mutton n kari ayam kot x hengat sgt.


kami dtg dlm tengahari so mmg agak peak hour lah then dpt tmpt duduk pun tersorok ke dalam... pny la payah nak main2 mata gan anney nie bila nak mntak tambah lauk n papadom. bila skali die mai mmg bertimbun di letak nye papadom kat pinggan memasing... balas dendam btl anney nie hahahaha... overall kami makan tu dlm rm120 something2 lah... aku punya dalam rm14. So will l come again??? opcos lah mau, teringat2 kn nie labu sedapppp tu hehehe...kuning kuku aku jd nye. Okies sekian update dari saya pompuan yg agak pemalas skrg nie...doa2 bsk rajin tuk update pasal WAP plak..okiessss.....xoxo....daaaaaaaa~~~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails