FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Friday, June 15, 2012

Lontong Yg SoDapppp~~~


Lately sgt kemaruk makan lontong nie~~yummy ^_^ since i'm from Johor so it is very difficult to find lontong yang remind me of my Johorian root, so 1 fine day i accidently terbeli lontong nie, located tak jauh from my work place pun... bila makan waaaa~~tetiba teringat lontong pak ngah ( i used to buy this pakcik pnya lontong during my teen years) cuma lontong yg nie takde tempe n tahu n serunding but still way better than any lontong that i ate during my stay kat Sel nie~~ la nie duk asyik pi beli jek huhuhu~~mayb bila dh jelak l stop ler, but for now lontong allllll the wayyyyyyyyyy~~~~daaa xoxo ^_^

1 comment:

Anonymous said...

Salam.. kalo nak lontong sedap.. cuba cari restoran lontong klang kat seksyen 7, shah alam.. so far that the best lontong lah..

Related Posts with Thumbnails