FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Monday, July 15, 2013

Tuhan Berikan Aku CINTA...

  

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Kata aku = Boleh jadi perkara yang kita tidak suka itu baik untuk kita, dan boleh jadi perkara yang kita suka itu tidak baik untuk kita. Sesungguhnya ALLAH sentiasa mengetahui akan segala (isi hati) yang ada di dalam dada... (adek F sila cepat2 pinang saya dengan bismillah yek..huahuahua sempat lg tu) ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails