FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Sunday, May 5, 2013

Happy Voting MALAYSIA~~~

Perang poster n bendera yang dok galak sepanjang minggu berkempen bermula ^_^


Setiap ceruk dieorg nie letak bendera n poster, ada bulan, ada dacing, ada roket macam2 kan...



So today is the DAY~~~ Oh aku x menjalankan tugas a.k.a tanggungjawab lg (kena buang negara la gamaknye nie) Insyallah the next 5 years aku mengundi yek ^_^ Since aku tak mengundi aku malas nak komen bnyk2, aku cuma mengkomen or buat open discussion with close2 friend sajork... So rerakan yg boleh mengundi sila la mengundi mengikut gerak hati anda... smoga apa yang d pilih adalah yang terbaik..Insyallah okiessss...daaaa...xoxo

No comments:

Related Posts with Thumbnails