FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Saturday, March 16, 2013

Kemaruk OLIO ler plak~~~

Makanan yang paling senang SEDUNIA  tuk di masak n rasa nya pun paling sedap SEDUNIA jugak adalah SPAGETTHI AGLIO OLIO. Aku masak benda alah nie tak kira masa, bak kata rachael ray this is a BLD food. Tau tak BLD food tu aper??? maksudnye u can eat it for Breakfast, Lunch and Dinner. Bila pun sesuaiiii~~~~ ^_^ Senang giler kot nak masak olio nie... ape jek yg ada kat fridge tu korang campak jelah dalam tu buat rencah tp kalo aku syarat wajib kena ada capsicum ler tak kisah la kaler aper capsicum tu tp aku suke kaler hijoooooo.. contohnye mcm kat bawah nie...


Nie olio yang aku bedal letak ayam sajork cos itu jek yg ada dlm fridge time nie huhuhu~~ ape2 pun boleh :p


Nie plak aku campak black pepper sosej and daging goreng...konon2 dpt ilham dr slalu mat salleh letak pancetta kan for the flavour so since pancetta tu oink oink haram so aku tukar ler gan daging hehhehe...hasil die mmg mabeles~~~ superbbbbbbb ^_^ Olio asli versi Itali sebenarnye just letak garlic n olive oil sajork... oh aku pena makan skali mmg piang chef from Itali masak kat Italian restoran area Plaza Damas mmg superb wei.... the BEST OLIO EVER yang aku penah makan dalam idup aku..tak tipu sampai skrg xde sape yg dpt tanding that.. padahal die just letak garlic n olive oil jek tau...  nak resepi ker??? nnt2 aku post ek hehehe...okiesss...daaaa~~xoxo

No comments:

Related Posts with Thumbnails