FlavouR oF LIfe....lovE it and LiVe it ...

"Bila Mana Hidup Ini Sungguh Berperisa~~ YummyLifeLicious "

Friday, October 10, 2014

Makan popkon wit Annabelle!!

aloooooo hehehhee... iye saya adalah pentipu!!! berjanji mau update blog tapi sangat pentipu kan ni. oleh itu mari lah yours truly mengupdate ekk... oh couple of days back me n pak supir pi tengok citer hantu kan ni, ala si annabelle tu. katanya dari pengarah conjuring so pak supirnya very lah excited nak pi kan. so being a good boss i am,  i said okay lah mari kita pi tengok despite aku ni very lah scaredy cat hendaknya when it comes to scary movie ni kan. Kami pi tengok midnight gamaknya kat Jusco Cheras Selatan. Niat hati nak POPKON ROYALE!!!! tapi boleh tak dah abis menatang tu...cehhhhhh sggtttttt... ramaikan ni orang pi menengok si annabelle ni so rasanya expectation nya mesti lah very high kan. oh macam beselah kami sempat sajork berselfie wefie bagai ni... wefie kat dalam cinema tu dah macam annabelle dah jugak, gelap gelita huhuhu...




Abis tengok tu dalam kul 1.30am something, dah la perut lapoooooo kn so trus pi mamak mencekik. Boss jek makan, pak supir diet katanye... diet sgtttttt kan ni. Oh conclusionya, menurut kata mengemar horror flick tu citernya tak seram langsung, pak supir kata conjuring berkali2 lagi best dari ini. kata aku pulak hey ape2 horror movie pun seram la weiiiiiiii...hahahaha cer tanya drebar aku tu, berapa kali kan muka dia menjadi jelmaan annabelle sepanjang movie cos everytime hantu kuar jek aku tengok muka dia hahahhaha... tapi actually aku enjoy jek tengok movie kan ni..ape2 movie pun okay tapi kalo citer hantu kena gi berteman lah kalo sensorang kang ada aku peluk any random stranger kiri kanan aku ni kang...



Oh penambahan actually seari lepas kami baru dapat makan POPKON ROYALE!!!!! yeaaaaaaaaaa~~~~~~ masa kami pi cari charger tuk kak nony aku yang drama kuwin tu...boleh plak dia tetibe nak jadi patung cendana tak mau hidup cehhhh..suspen aku di buatnya. kerana sangat panik and tak mau ia berlaku lagi maka bergegas lah ke mines pi cari charger. maka melayang lah rm80 hengget... oh pi borak2 gan adek leng chai jual charger tu, amboiiiii Z3 dah kuar cik jahh!!! aku pakai kak nony nie tak sampai pun setahun dan ada 3 beradik dah budak ni.. technology does evolve very fast kan huhuu.... takpelah aku setia jek gan kak nony ni kan..okiesssss tu jek nak citer....byeeeee~~~xoxo~~~~~~daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

No comments:

Related Posts with Thumbnails